De Stad Sint-Truiden trekt 25.000 euro uit voor imagocampagne
De afgelopen weken zijn de meest belangrijkste invalswegen naar het centrum terug opengesteld voor het verkeer. Daarmee is de binnenstad volledig klaar voor de toekomst. Sint-Truiden maximaal naar de buitenwereld te promoten, lanceert Shop & The City in samenwerking met stad Sint-Truiden bovenop de reeds geplande promotieacties de imagocampagne ‘shoppeninssinttruiden’
Vanaf nu kunnen shoppers vanaf het Europaplein door de winkelstraten tot het station in een volledig vernieuwd kerngebied wandelen. De nodige werken brachten heel wat last mee, maar het resultaat mag er zeker zijn. “Om onze stad nu ten volle te promoten naar de buitenwereld toe kozen we er als stadsbestuur voor om een imagocampagne op poten te zetten omtrent het shoppen in Sint-Truiden. Via reclamespots op TVL, advertenties in Het Belang van Limburg & digitale marketing overtuigen we de bezoekers om te komen shoppen in Sint-Truiden” aldus Pascal Vossius, waarnemend burgemeester.
De 13 grote publiciteitsborden naast de invalswegen van Sint-Truiden en in omliggende gemeentes moeten de actie ondersteunen. Op de borden staan lokale handelaars afgebeeld in hun winkel.
#shoppeninssinttruiden
“Naast de communicatiecampagne lanceren we ook een shopwedstrijd. Iedereen die tussen 4 & 17 april shopt in de binnenstad van Sint-Truiden ontvangt een bagagelabel. Als de shopper vervolgens het label rond het gekochte product hangt en deze foto post onder het bericht op de facebookpagina van Shop & The City maakt hij/zij kans om in de prijzen te vallen,” aldus nog Vossius. “Elke dag verloten we een set ginglazen van de stad Sint-Truiden. Op het einde van de periode selecteert een jury de 5 origineelste berichten. Zij winnen een dag shoppen in Sint-Truiden!” voegt Philip Bronckaerts, voorzitter Shop & The City eraan toe.

